Szolgáltatások

Szolgáltatásaink körét Ügyfeleink igényeihez megfelelően folyamatosan bővítjük:

1.Eseti javítás helyszínen:
Hibabejelentést követően kollégáink a helyszínen külön díjazás ellenében elvégzik
a készülékek javítását,

2.Eseti javítás szervizben:
Telefonon történt egyeztetés alapján a szervizbe behozott készülékek javítását
kollégáink árajánlat alapján végzik,

3.Szervizszolgáltatási megállapodás:
Meglévő készülékek hibamentes működését garantáló szerződés típus,
mely a papíron kívül minden kellékanyag , alkatrész költségét tartalmazza
egy oldalra lebontva.

4.Tartós bérlet:
Új eszközök beszerzése esetén Ügyfeleink nagy összegű vásárlás helyett
vehetik igénybe ezt a szolgáltatás típust. Korszerű modern eszközök 
külső finanszírozó segítségével 24,48,60 hónapos futamidővel bérelhetők.
 
5.Gépkihehyezés bérleti szerződéssel:
Nem új készülékek, de újszerű állapotba hozott készülékeket biztosítunk Ügyfeleinknek.
Egy konzultáció során felmért nyomatszám alapján megállapítunk egy összeget, 
amely tartalmaz egy meghatározott példányszámot valamint a havi bérleti díjat. 
Ez tervezhető költséget jelent Partnereinknek. 

6.Közbeszerzés:
Közbeszerzésre kötelezett Intézményeknek a SHARP Magyarországi fióktelepével
közösen tudunk segíteni  beszerzéssel kapcsolatban./ szerződés szám: KM0101FMNY15
www.kozbeszerzes.gov.hu

7.Kötségfigyelő rendszer üzemeltetése:
Felügyelje, tegye biztonságossá és optimalizálja egész szervezete nyomtatási folyamatait.
Minden nyomtatási, másolási és szkennelési feladat követése és számlázása. 
Nyomtatásfelügyelet és szabályalapú nyomtatás.

8.Sharp Remote Device Manager:
A Sharp távoli eszköz kezelője, ez a praktikus funkció csökkenti a leállásokat azáltal,
hogy lehetővé teszi a Sharp nyomtató vagy másoló számára, hogy emailes értesítést küldjön
bármilyen problémáról a megfelelő részlegnek vagy felhasználónak. 
Például ez lehet olyan egyszerű dolog is, mint alacsony festék vagy papírszint, 
de akár egy papírelakadás is. Számláló adatainak emailben való továbbítása a pontos számlázásért.
Rendszeres emailes értesítések a karbantartási időszakok tervezéséhez.

9.Használt tonerek begyűjtése:
Ügyfeleink részére biztosítjuk az általunk üzemeltetett készülékek használt
tonerjeinek visszagyűjtését, védve ezzel a környezetet.