Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó
Regisztráció
Nyitólap
Kapcsolat
Menü
Nyitólap
Kapcsolat
A kosár üres
Keresés
Nyitólap
SHARP
LEXMARK
KYOCERA
Megjelenítő megoldások
Szolgáltatások
Akciók
Információk
Szállítási feltételek
Adatkezelési tájékoztató
GDPR
Rólunk
Kapcsolat
Irodaszer
Hírek
Támogatás
Sharp letöltési központ
Lexmark letöltési központ
Kyocera letöltési központ
Samsung letöltési központ
Menü
Nyitólap
SHARP
LEXMARK
KYOCERA
Megjelenítő megoldások
Szolgáltatások
Akciók
Információk
Szállítási feltételek
Adatkezelési tájékoztató
GDPR
Rólunk
Kapcsolat
Irodaszer
Hírek
Támogatás
Sharp letöltési központ
Lexmark letöltési központ
Kyocera letöltési központ
Samsung letöltési központ
Termékek
SHARP
LEXMARK
KYOCERA
Megjelenítő megoldások
Top termékek
Kereső
Kategória...
SHARP
LEXMARK
KYOCERA
Megjelenítő megoldások
Top termékek
Keresés
Termékeink
SHARP
LEXMARK
KYOCERA
Megjelenítő megoldások
Top termékek
Képviselt termékek
Megosztás
Vásárlási feltételek, ÁSZF
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
amely az EP-Szerviz Kft. (1163 Budapest Őrhalom u.9. Cg. 01-09-669392) mint eladó (Szolgáltató)
által a Megrendelővel vagy Üzemeltetővel kötött szerződésekre érvényes.
1. Általános feltételek:
Megrendelőnek minősül bármely természetes vagy jogi személy, amely a Szolgáltatótól terméket rendel
Szolgáltatóval adásvételi vagy egyéb (szervizszolgáltatási,bérleti) szerződést köt a termékek kapcsán.
Terméknek a Szolgáltató által értékesített vagy bérbeadott irodai eszközök, nyomtatók, fénymásolók,
szkennerek stb. minősülnek.
A jelen ÁSZF-et kell alkalmazni a felek között létrejött valamennyi szerződésre, a Szolgáltató által
közölt minden árajánlatra, megrendelésre, rendelés-visszaigazolásra, kivéve, ha a felek a jelen ÁSZF
rendelkezéseitől egyedi megállapodásukban eltérnek.
A jelen ÁSZF hatályon kívül helyez minden, a felek között a termékekkel kapcsolatos megállapodást,
ajánlatot, kikötést.
Az ajánlatokhoz átadott mellékletek, dokumentációk a Szolgáltató tulajdonában maradnak és csak
a szerződés szerinti célokra használhatók. Amennyiben a szerződés nem jön létre, ezeket a
mellékleteket Szolgáltató számára vissza kell szolgáltatni.
A jelen ÁSZF-től bármilyen eltérés csak akkor érvényes, ha azt a Szolgáltató írásban elfogadta.
A Megrendelő saját általános szerződési feltételeinek alkalmazását Szállító kifejezetten kizárja.
A felek egyedi írásbeli megállapodásukban a jelen ÁSZF rendelkezéseitől eltérhetnek.
A Megrendelő a megrendelés elküldésével, az ajánlat elfogadásával kijelenti és elismeri,
hogy a jelen ÁSZF rendelkezéseit a Szolgáltató honlapján keresztül megismerte és azokat
magára nézve kötelezőnek elfogadja. Amennyiben a Megrendelő nem fogadja el a jelen ÁSZF
rendelkezéseit, úgy nem jogosult a Szolgáltatótól terméket megrendelni vagy átvenni.
Mindazok a szokások, amelyek alkalmazásában a Felek korábbi üzleti kapcsolataikban megegyeztek,
illetve minden olyan gyakorlat, amelyet egymás között kialakítottak, csak akkor válik a szerződés
részévé, ha abban a Felek külön megállapodnak. Ugyanez vonatkozik az üzletágban a hasonló jellegű
szerződés alanyai által széles körben ismert és rendszeresen alkalmazott szokásra is.
2.Megrendelés és szerződéskötés
Megrendelő megrendelés leadásával a Szolgáltatótól termékek leszállítását megrendeli.
Megrendelő köteles az egyes megrendelésekben megjelölni a termék fajtáját, mennyiségét,
a teljesítés határidejét és helyét, a teljesítés ütemezését, valamint az adott megrendelés
teljesítésével kapcsolatos további lényeges és egyéb feltételeket. A megrendelés Szolgáltató
által történő visszaigazolása – akár a lényeges kérdéseket nem érintő eltérésekkel – elfogadásnak
minősül, kivéve, ha eltérés esetén a Megrendelő tiltakozik az eltérő feltételek ellen.
A felek közötti megállapodás a megrendelés Szolgáltató által történő írásbeli elfogadásával jön létre.
Amennyiben a felek külön megállapodást kötnek, az csak a mindkét fél által történő aláírással jön létre.
Az árakat a Szolgáltató árlistája tartalmazza. A Szolgáltató az árlistáiban, illetve az ajánlataiban
szereplő árakat megváltoztathatja, különösen, ha ezt árfolyamváltozás indokolja, kivéve, ha az árak
érvényességi időtartamát az árlistában vagy az ajánlatban meghatározta.
Az árak esetleges változását a Szolgáltató köteles a visszaigazolásban jelezni, amelyek csak akkor
lesznek érvényesek, ha azokat a Megrendelő elfogadja.A Megrendelő köteles a megrendelt árut átvenni
és annak ellenértékét a megállapodott határidőre kiegyenlíteni.
3.Árak:
Mindenkor a kiszállítás napján hatályos árak érvényesek.
Áraink megadásánál ÁFA nélküli ár értendő. A nettó ár után felszámított ÁFA a kiszállítás
napján érvényes mértékben kerül felszámításra.
Az árak székhelyünkön vagy a Megrendelőnél (Üzemeltetőnél) történő átadással, csomagolva értendők.
Belföldi kiszállításoknál fuvarozó igénybevétele esetén Szolgáltató jogosult a kiszállítási költséget
felszámítani, a kiszállítási költséget a Megrendelő viseli abban az esetben is, ha a szállítást
a Szolgáltató végzi. A biztosítási és egyéb járulékos költségeket a Megrendelő viseli.
A Szolgáltató csomagoló anyagot nem vesz vissza.
Amennyiben a megrendelés lezárását követően külön, a visszaigazolásban nem rögzített igények
jelennek meg, Szolgáltató jogosult az ebből eredő költségeket külön leszámlázni.
Ugyanez érvényes olyan műszaki részletek felmerülésekor, amelyek a megrendelés/ajánlat megkötésekor
nem voltak ismertek és többletköltséget jelentenek.
4. Szállítási feltételek:
A Szolgáltató a szállítási határidőket elvárható gondossággal és a Megrendelő munkaidejéhez és igényeihez
alkalmazkodva adja meg. A szállítási határidő a megrendelés minden részletének tisztázását követően,
a visszaigazolásban foglaltak szerint kezdődik.
A szállítási határidő meghosszabbodik előre nem látható gátló tényezők felléptekor, melyeket Szolgáltatónak
a tőle elvárható gondosság ellenére sem áll módjában kiküszöbölni. Ilyen gátló tényező pl. a Gyártóknál
vagy a beszállítóknál fellépő üzemzavarok, a kellékanyag ellátás késedelme vagy hasonló okokra visszavezethető
szolgáltatás kiesés. Ugyancsak meghosszabbodik a szállítási határidő, ha a Megrendelő a megrendelés
Szolgáltató általi visszaigazolását követően olyan változtatásokat kér, melyek a szolgáltatási folyamatot
meghosszabbítják.
A késedelem jogkövetkezményei alkalmazásától a Felek abban az esetben eltekintenek, ha a késedelem oka
– minden kétséget kizáróan - vis maior (pl.elemi kár: árvíz, földrengés, egyéb természeti katasztrófa stb.).
Szolgáltató kártérítési felelőssége kizárólag a szállítási határidő szándékos túllépése miatti esetben áll fenn.
Az áru kiszállítása a Megrendelő által megjelölt helyre a Megrendelő kockázatára történik.
A Megrendelő kockázata a szállítójárműre történő felrakodást követően kezdődik, akkor is, ha ez a Szolgáltató járműve.
A Szolgáltató a kiszállításokat csak a Megrendelő kifejezett írásbeli kérésére és költségére biztosítja.
Eltérő megállapodás hiányában a Szolgáltató jogosult rész-szállításokat teljesíteni. A rész-szállítások
külön szállításként kerülnek elszámolásra.
A teljesítés napja az a nap, amikor a Megrendelő a terméket átveszi a Szolgáltatótól vagy az a fuvarozónak
átadásra került.
A szállítás teljesítésének igazolása munkalap vagy szállítólevél kiállításával történik, amelyen a
Felek a szállítást – nevük és a dátum feltüntetésével – aláírásukkal igazolják.
Amennyiben szállítási kár vagy veszteség következik be, azt haladéktalanul jelezni kell a Szolgáltató
számára, - fuvarozó közreműködése esetén - annak kár- illetve veszteségigazolásának egyidejű mellékelésével.
A sérült árut a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsájtani.
Amennyiben a Szolgáltató a szállítással késedelembe esik, a Megrendelő köteles 15 napos póthatáridő
tűzésével felszólítani a teljesítésre, elállásra csak a póthatáridő eredménytelen eltelte után jogosult.
Szolgáltatót nem terheli felelősség, amennyiben vis maior miatt késik a szállítással vagy a megrendelés
teljesítésével. Ha a felek között nem jön létre megállapodás a szállítási határidők módosításáról,
a Szolgáltató elállhat a szerződéstől, míg a Megrendelő ilyen esetben a megállapodott szállítási határidőt
követő 30 nap elteltével jogosult elállni a szerződéstől.
5. Mennyiségi és minőségi kifogások, a kárveszély átszállása:
Megrendelő a terméket – mennyiségi és minőségi szempontból - az átvételt követően haladéktalanul,
de legkésőbb 5 napon belül köteles megvizsgálni. Amennyiben a termék mennyiségével, minőségével
vagy állapotával kapcsolatban bármilyen eltérést tapasztal, köteles ezeket jegyzőkönyvben rögzíteni,
és azt haladéktalanul, de legkésőbb 5 napon belül köteles a Szolgáltatónak eljuttatni.
Fentiek elmulasztása esetén a szállítás szerződésszerű teljesítésnek minősül és a Megrendelő elveszíti
azt a jogát, hogy a termék mennyiségi vagy minőségi hibájával kapcsolatban a Szolgáltatóval szemben
bármilyen igényt érvényesítsen.
Amennyiben a termék átvételekor a termék csomagolása sérült, hiányos vagy hibás, Megrendelő köteles
erről az átvételt megelőzően jegyzőkönyvet felvenni, és csak a jegyzőkönyv fuvarozó általi átvételét
követően veheti át a terméket. A sérült, hiányos vagy hibás csomagolásról Megrendelő haladéktalanul
köteles értesíteni a Szolgáltatót.
Amennyiben a Megrendelő a mennyiségi vagy minőségi kifogást alaptalanul terjeszti elő, úgy köteles
a reklamáció kivizsgálásával kapcsolatos költségeket a Szolgáltatónak megtéríteni.
A termék Megrendelőnek történő átadásával a kárveszély átszáll a Megrendelőre, illetve a fuvarozónak
történő átadással a fuvarozóra.
Amennyiben a Megrendelő általi átvétel a Szolgáltató határidőben történő teljesítését követően nem,
nem határidőben, vagy nem teljes egészében következik be, a Megrendelő átvételi késedelembe kerül.
Ettől az időponttól kezdve a kárveszély a Megrendelőre száll át. Ilyen esetben a Szolgáltató jogosult
a terméket a Megrendelő kockázatára és költségére választása szerinti módon feladni, vagy beraktározni.
Ezen időponttól kezdődően az áru minden tekintetben szerződés szerint leszállítottnak minősül és a
Megrendelő köteles a szállítás esetén esedékes, vagy a szállítástól függő fizetéseket haladéktalanul
teljesíteni.
A csomagolás kizárólag a kereskedelemben szokásos módon történik, amennyiben ettől eltérő csomagolásra
nem jött létre külön megállapodás.
6.A tulajdonjog fenntartása:
Valamennyi, a Megrendelőnek átadott termék a vételár teljes kiegyenlítéséig Szolgáltató tulajdonában
marad, függetlenül attól, hogy az kinek a birtokában van. Ez vonatkozik a tesztelés vagy bemutató
céljából szállított termékekre is, amelyeket a Megrendelő csak a Szolgáltató által meghatározott célra
használhat.
Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a tulajdonjog fenntartással átadott terméket a Megrendelő
bármely kötelezettsége teljesítésének késedelme esetén, Megrendelő telephelyén visszavegye.A Megrendelő
köteles a Szolgáltató bejutását lehetővé tenni és a terméket visszaszállításra biztosítani, az elszállítást
semmilyen módon, sem közvetve, sem közvetlenül nem akadályozhatja, hiúsíthatja meg.
Amennyiben a Megrendelő a leszállított árut továbbértékesíti, úgy azt határidőben történő fizetés esetén
értékesítheti a szabályos üzleti tevékenysége során, a vételár kiegyenlítéséig foglaló vagy biztosíték,
zálog tárgya az átvett termék nem lehet, azt a Megrendelő semmilyen módon nem terhelheti meg, azzal
sajátjaként egyéb más módon sem rendelkezhet.
Továbbértékesítés esetén a Megrendelő - kártérítési kötelezettsége mellett - köteles a harmadik
személyt a tulajdonjog fenntartás tényéről tájékoztatni és egyidejűleg vételár-követelését a Szolgáltatótól
engedményezni és a Szolgáltatót a továbbértékesítés minden lényeges feltételéről, a termék
felhasználási módjáról tájékoztatni.
7. Fizetési feltételek, a késedelem következményei:
A Megrendelő köteles a termék vagy szolgáltatás átvételekor a kiállított
számla összegét megfizetni (átutalni), amennyiben a felek írásban eltérően nem állapodnak meg.
Nagyobb értékű termékek megrendelésekor a Szolgáltató jogosult előleget kérni, melynek mértéke
a megrendelt termék értékét nem lépheti túl. Előleg kikötése esetén a szállítási határidő az előleg
a Szolgáltató bankszámlájára, vagy pénztárába történő beérkezésének napján kezdődik.
Az ügylet a Megrendelőnek felróható okból történő meghiúsulása esetén a Szolgáltató az előleget
mindaddig jogosult kamatmentesen visszatartani, míg a terméket más felhasználó felé nem értékesíti.
A Szolgáltató számláiban feltüntetett vételárat a mindenkor hatályos jogszabályokban meghatározott
mértékű ÁFA terheli, melyet Megrendelő köteles megfizetni.
A számlával kapcsolatos kifogás nem jogosítja fel a Megrendelőt a számla kiegyenlítésének késleltetésére.
A fizetés akkor tekintendő megtörténtnek, amikor az ellenérték jóváírásra került a Szolgáltató
bankszámláján/készpénzben pénztárába befizetésre került.
A Megrendelő késedelmes fizetése esetén a Szolgáltató a mindenkor hatályos törvényi előírásoknak
megfelelő mértékű késedelmi kamatot érvényesít.A Szolgáltató jogosult a késedelmi kamatot meghaladó
mértékű kárigényét érvényesíteni, továbbá Megrendelő köteles megtéríteni a Szolgáltató részére az
igény érvényesítésével kapcsolatban felmerült adminisztrációs, ügyvédi és egyéb kapcsolódó költségeket is.
A Megrendelő késedelmes fizetése esetén a Szolgáltató jogosult teljesítését felfüggeszteni,
szüneteltetni. Szállító a szüneteltetés/felfüggesztés ideje alatt nem esik késedelembe és a Megrendelő
semmilyen igényt nem érvényesíthet vele szemben.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben vele szemben felszámolási eljárás indul, a Szolgáltatóval
szemben fennálló még le nem járt tartozása a felszámolási eljárás megindulását elrendelő jogerős bírósági
végzésnek a Cégközlönyben való megjelenésének napján lejárttá válik. /Cstv. 35. § /1/
Mindez érvényes a Megrendelő ellen indult csődeljárás esetén is.
Ilyen esetben a Szolgáltató a már leszállított áru ellenértékét azonnali hatállyal követelheti,
a még nem teljesített megrendelést pedig csak a vételár előzetesen történő kiegyenlítése esetén
köteles teljesíteni.
Amennyiben a Megrendelőnek lejárt tartozása áll fenn a Szolgáltatóval szemben, a Szolgáltató jogosult
a tartozás kiegyenlítéséig a teljesítést megtagadni.
Amennyiben Megrendelő fizetési kötelezettségének határidőben nem tesz eleget, a Szolgáltató és/vagy a Szolgáltató
jogi képviselője írásban, 8 napos póthatáridő tűzésével felszólítja tartozása kiegyenlítésére.
Amennyiben Megrendelő fizetési kötelezettségének ezen póthatáridő(k)ben sem tesz eleget.A Szolgáltató
jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani és jogos követelését bírósági úton (akár felszámolási eljárás útján)
érvényesíteni.
Megrendelő kizárólag a felek megállapodása alapján jogosult a vételár visszatartására és a vételárral
szembeni beszámításra (bármilyen jogcímen, így különösen szavatossági, jótállási, kártérítési jogcímen).
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy új vevő, megrendelő első megrendelése esetén a teljesítést
előlegfizetéstől tegye függővé.
8.Szavatosság
A Szolgáltató szavatosságot vállal az általa szállított vagy szolgáltatott termék kifogástalan minőségéért.
A Szolgáltató ajánlataiban, termékleírásáiban,feltüntetetthez képest műszaki változások nem képezhetik
reklamáció alapját mindaddig, míg a felhasználási célnak megfelelnek a termékek.
Ugyanez érvényes olyan hibákra, melyek a termék alkalmazhatóságát nem befolyásolják.
A Szolgáltató nem teljesít hibásan, ha a Megrendelő a hibát a szerződés megkötésének időpontjában ismerte
vagy ismernie kellett volna.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy minden tudomására hozott termékhibát saját maga kivizsgáljon vagy kivizsgáltasson.
A Szolgáltató a hibás teljesítésért felelősséggel tartozik (kellékszavatosság).
A termékkel kapcsolatos mennyiségi vagy minőségi kifogást a Megrendelő haladéktalanul, de legkésőbb
8 napon belül írásban, pontos leírással, a bizonylatok, szállítólevél csatolásával, valamint a számlaszám
megadásával köteles a A Szolgáltató részére bocsájtani.
A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felelős.
Amennyiben a fenti határidőkön belül a Megrendelő nem támaszt kifogást, úgy a teljesítés elfogadottnak
tekintendő.
Nincs helye reklamációnak olyan eltéréseknél, melyek nem haladják meg a szakmában szokásos mértéket,
illetve ha a minőségi irányelvek által előírt követelményeken belül maradnak.
Jelentéktelen hiba miatt, valamint olyan esetben sincs helye elállásnak, amikor az elállás feltételeinek
bekövetkezését Megrendelő felróható magatartása idézte elő.
Nem tekinthető hibának a katalógusokban foglaltaktól vagy a korábban leszállított termékektől való
kisebb, jelentéktelen eltérés.
Megrendelő a teljesítés időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait.
A termék kicserélése esetén a szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a kicserélt termékre újból kezdődik.
Szavatossági igény nem érvényesíthető az alábbi esetekben:
-szakszerűtlen, rendeltetésellenes üzembe helyezés, használat,
-kezelési utasítások be nem tartása;
-helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb, nem gyártási eredetű meghibásodás;
-a terméken végzett bármilyen idegen beavatkozás vagy önhatalmú változtatás;
9.Felelősség
A Szolgáltató felelőssége csak az általa szándékosan vagy súlyos gondatlansággal okozott károkért
áll fenn. A Szolgáltató a Megrendelő speciális körülményeiből adódó bármilyen következményi káráért,
esetleges elmaradt hasznáért, valamint a prospektusokban, katalógusokban és egyéb írásos anyagokban
szereplő esetleges téves adatokért nem vállal felelősséget.
A Szolgáltató kártérítési felelőssége legfeljebb a leszállított termékek vételárának erejéig áll fenn.
Felek a szerződéses kötelezettségeik teljesítését érintő körülményekről haladéktalanul és teljes
körűen kötelesek tájékoztatni egymást. Az ennek elmulasztásából eredő károkért felelősek.
Feleknek tudomása van arról, hogy a 2013. évi V. törvény ("Ptk.”) alapján a szerződést megelőző
tárgyalások során tájékoztatni kötelesek egymást a szerződést érintő lényeges kérdésekről és feltételekről.
Ennek elmulasztása esetén az esetleges kártérítésre jogosult fél - a szolgáltatás tárgyában bekövetkezett
káron túlmenően – egyéb károkat és elmaradt vagyoni előnyt kizárólag olyan mértékben érvényesítheti
a károkozóval szemben, amilyen mértékben bizonyítani tudja, hogy a kár, mint a szerződésszegés lehetséges
következménye a jelen szerződés megkötésének időpontjában a károkozó fél számára előrelátható volt.
10.A szerződés időtartama, felmondása és azonnali hatályú felmondása
A felek közötti szerződés határozatlan vagy határozott időtartamra jött létre.
A szerződést bármelyik fél jogosult 30 napos felmondási idővel megszüntetni.
A Szolgáltató jogosult a szerződést Megrendelő súlyos szerződésszegése, így különösen az alábbi esetekben
azonnali hatállyal felmondani:
-a Megrendelő ellen felszámolási-, csőd vagy végelszámolási eljárást kezdeményeznek vagy ilyen eljárás
megindítását Megrendelő maga kezdeményezi;
-amennyiben Megrendelő vagyoni helyzetéből, fizetési fegyelméből vagy üzleti magatartásából eredően
a vételár kiegyenlítése nem tekinthető biztosítottnak
-amennyiben részszállítások esetén Megrendelő az esedékes részszámlát – A Szolgáltató felszólítás
ellenére, az ott megjelölt póthatáridőn belül – nem egyenlítette ki;
-a szerződést érintő lényeges körülménnyel kapcsolatos tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget,
vagy bármilyen kötelezettségét megszegte és azt – A Szolgáltató erre vonatkozó felhívását követően –
5 napon belül nem orvosolta
-a Megrendelő olyan piaci magatartást tanúsít a A Szolgáltató szemben, amely a Szolgáltatót hátrányos
megítélését eredményezheti.
Amennyiben a fentiek bármelyike bekövetkezik, A Szolgáltató jogosult további teljesítéseit felfüggeszteni.
A szerződés bármilyen módon való megszűnése semmilyen vonatkozásban sem érinti a Megrendelőnek a
A Szolgáltatóval szemben már fennálló fizetési kötelezettségei vagy más tartozásai teljesítésének
kötelezettségét.
Elállásra bármelyik fél kizárólag akkor jogosult, ha felajánlja az általa kapott szolgáltatás
egyidejű visszaadását.
Amennyiben a A Szolgáltató elállására az ajánlat késedelmes elfogadása vagy a Megrendelő fizetési
késedelme miatt kerül sor, A Szolgáltató jogosult a megrendelés értékének 30 %-ának (+ÁFA) megfelelő
összegű meghiúsulási kötbért felszámítani.
Amennyiben A Szolgáltató a Megrendelőnek felróható okból eláll a szerződéstől, Megrendelő köteles
megtéríteni A Szolgáltató az ezzel okozott károkat, ideértve a következményi károkat és az
elmaradt hasznot is.
11.Különleges feltételek szervíz és karbantartási szolgáltatások
Szerviz- és karbantartási szolgáltatások esetén a Felek között jogviszony tipikusan úgy jön létre,
hogy a A Szolgáltató munkatársa a Megrendelőnél rögzíti a konkrét megrendelés Felek által lényegesnek
ítélt feltételeit, amelyről a Megrendelő egy automatikus visszajelzést kap
e-mailben. A Felek közötti jogviszony az e-mail Megrendelő postafiókjába történő megérkezésével
jön létre.
Szerviz- és karbantartási szolgáltatások esetén a szállítást tipikusan A Szolgáltató végzi.
Amennyiben A Szolgáltató részére készülékeket átadtak, a javítási díj kifizetésekor vehető át.
Minden elvégzett munka készpénzben vagy átutalással fizetendő, kivéve, ha más írásos megegyezés született.
A díj határidőben történő kiegyenlítésének hiányában A Szolgáltató a díj kifizetéséig vagy más
megfelelő biztosíték nyújtásáig a terméken visszatartási jog illeti meg.
Megrendelő a terméket – mennyiségi és minőségi szempontból – az átvételt követően haladéktalanul,
de legkésőbb 3 napon belül köteles megvizsgálni, rendeltetésszerűen kipróbálni és meggyőződni
annak megfelelő működéséről.
Ilyen esetekben A Szolgáltató szavatossági kötelezettsége az általa elvégzett munkára korlátozódik,
A Szolgáltató semmilyen következménykárért, elmaradt haszonért stb. nem felelős.
A Szolgáltató a szaktanácsadói tevékenysége során nem tartozik kártérítési felelősséggel,
kivéve, ha bizonyíthatóan szándékosan, vagy súlyos gondatlansággal járt el.
12.Eljáró bíróság
Jogviták esetére a felek – értékhatártól függően – a Pesit Központi Kerületi Bíróság, illetve
a Fővárosi Törvényszék kizárólagos illetékességét kötik ki.
13.Vegyes rendelkezések:
Megrendelő a A Szolgáltató szemben fennálló esetleges bármilyen követelését kizárólag a A Szolgáltató
előzetes írásbeli engedélyével engedheti át harmadik személynek, csak így engedményezheti, illetve
terhelheti meg. Az ilyen követelés beszámítása szintén csak a Szállító előzetes írásbeli hozzájárulásával
lehetséges.
Megrendelő hozzájárul, hogy A Szolgáltató kezelje és feldolgozza adatait. A Szolgáltató tanácsadói
(könyvelők, adótanácsadók, ügyvédek stb.) szintén jogosultak ezen adatok megismerésére.
A Szolgáltató és Megrendelő egyaránt köteles a köztük létrejött jogviszonnyal, annak teljesítésével
kapcsolatban egymásnak átadott dokumentumokat és megismert információkat szigorúan bizalmasan kezelni
és kizárólag a szerződésben rögzített célokra használni. A munkatársak és az esetlegesen közreműködő
harmadik személyek (alvállalkozók stb.) kötelesek a fenti rendelkezések betartására.
Felek valamennyi ilyen jellegű információt, adatot üzleti titoknak minősítenek, melyek megőrzésére
a köztük létrejött jogviszony megszűnése után is kötelesek.
Valamennyi írásbeli értesítést a felek mindenkori székhelyére tértivevényes ajánlott küldeményként
kell megküldeni. Az ilyen küldeményt a kézbesítés megkísérlését követő 3. munkanapon akkor
is kézbesítettnek kell tekinteni, ha a tértivevény szerint a kézbesítés azért volt eredménytelen,
mert a címzett ismeretlen, ismeretlen helyre költözött, az iratot nem vette át, vagy az átvételt
megtagadta.
Felek – sürgős esetben - írásbelinek fogadják el az értesítést faxon vagy e-mailben is
(ha az visszaigazolható), de lényeges körülmények esetén az értesítésnek tértivevényes
ajánlott küldemény útján is meg kell történnie.
Kelt: Budapest 2017.augusztus 15.
Elérhetőség
Tel.: 06 1 467 0660
Fax: 06 1 467 0662
Email: epszerviz@epszerviz.hu
Cím: 1163 Budapest Őrhalom u.9.
Térkép...